?

Log in

No account? Create an account
 
 
19 November 2004 @ 02:13 pm
when you've been up there, you don't wanna ever hafta come down again  
22 nov, 5pm -- fna1002
23 nov, 1pm -- mkt1003
27 nov, 9am -- el2102
29 nov, 9am -- el2151

okay peeps, so here's my exam schedule, so you can stalk me. and yes, i know, i know, updates are getting lesser, and shorter, and not even any 'substance' in between... believe me, i can sense your frustration too! *hiak hiak* even so, my dear avid fans, please do not despair... for i shall be back... at the end of it all. i can go the distance!


oh, and ps: my studying is going horrendously. i'm gonna fail fna, flunk mkt, crap up for el2151, and probably also not do fantastically for el2102. and my tutor for ssa1201 is also probably gonna penalise me for not having done two of my 'compulsory' ivle postings. if i can even secure a 3.6 (for this sem alone), i'll be so glad everything's finally over; if i can equal my first sem's score, i'll be damn really-don't-deserve-it jumping-for-joy happy; if i can even just touch my second sem's grades, i tell you, i think i will 大请客, and 摆一个 (as shuqi calls it) 满汉全席 for everyone to eat <-- from this, you should know that it's impossible liao lah! you tell me, how can i ever hope to equal my sister?!?!

and pps: my sis and mum are returning from their short trip to hongkong this evening. i don't expect them to have bought any majorly exciting thing for me... though my sister did say that she'd got the vcd for "breaking news" (大事件) for me, 'cos it stars nick... but only as a minor character, i think. i want a drama serial with nick as the protagonist who also ends up the winner! ah, oh well...
 
 
Mood: crazy
Music: this is the moment -- erik santos
 
 
 
dreamerjarcheenta on November 19th, 2004 07:09 am (UTC)
wah you only have 4 modules this sem? and it's like 2 of them aren't even your core arts modules?! rarf.

if i had any exam starting at 5pm, i wonder how i'm gonna stay awake throughout the paper.
a little less than the girl next doorin_transit on November 19th, 2004 09:21 am (UTC)
i've got 5 mods per sem, but one of them this sem isn't examinable, see. :) or i surely die. and yes, it was a bad choice to do 2 non-arts modules, as you know, i'm dying............ *dies*

and yah, how can they put an accounting paper at night?! crazy shit...
(Anonymous) on November 19th, 2004 06:53 pm (UTC)
don forget to put my name in ur will -- weixiang
(Anonymous) on November 20th, 2004 12:48 am (UTC)
touch wood la!! wx.. how can u say that?
btw.. add my name in also can? thx huh..

Jicong
(Anonymous) on November 20th, 2004 12:53 am (UTC)
aiyah...u all dan-gu-gu lar....mag won die so easily one lar...hor? hey, but remember to add my name also ar?

*lol*

troublemaker
dreamerjarcheenta on November 22nd, 2004 08:53 am (UTC)
hahaha this is one darn funny thread!

so how did your accounting paper go? i hope it went fine. even if it didn't, may i stress that it's NORMAL because most pure accounting papers are tough anyway, and the bell curve will shift left. so chill babe! :)

having said that, i hope you remember me when drafting your will ;)
a little less than the girl next doorin_transit on November 23rd, 2004 06:39 am (UTC)
errr haha i don't know how to evaluate the paper leh. i've come to realise that i like not having one confirmed answer to an exam question... but not when there actually is one. get what i mean? argh...

and yah, i very generous one. you inherit my nick cheung and cha doori pictures, since you're the one with the good taste who always agrees with me. hiak hiak!
dreamerjarcheenta on November 25th, 2004 09:14 am (UTC)
hahaha guo ran an arts person! you're in the right course :)

hmmm nick cheung and cha doori.. so what will happen to the *ahem* botak (and the other numerous crushes you had) photos? don't tell me you wanna bring them along with you.. =X
a little less than the girl next doorin_transit on November 25th, 2004 08:37 pm (UTC)
haha haiyah botak such a minor character, not even a star or what, you want his pictures also ah? hahaha... okay lah, will consider adding that to your inheritance lor :p
dreamerjarcheenta on November 26th, 2004 08:17 am (UTC)
wah piangz CONSIDER only ah?

ai jiu ai. mai, sua lah...

no heart to give then don't force yourself lah =P
a little less than the girl next doorin_transit on November 27th, 2004 05:33 am (UTC)
wah sounds like you must want botak's pic quite badly to use reverse psych on me huh. wahahaha... okay lah, seeing that you want it so badly, will give them to you lah. hiak hiak. but warning: he is no longer botak. heehee.
dreamerjarcheenta on November 27th, 2004 10:17 am (UTC)
errr.. you make it sound as if i'm the one having a crush on botak. thanks, but no thanks! i won't snatch with you.

you can have botak alllll by yourself ;)
joannejoooanne on November 20th, 2004 08:09 am (UTC)
hahahah the comments made me laugh. i'm not fretting like u guys cos my name will confirm be in it. :) anyway my boon is stronger than this she'll do just fine.

i cant wait for exams to be over man. then we can go out w the stupid girl who ended her exams last weds. pfffbt. seeya tmr at church.
a little less than the girl next doorin_transit on November 21st, 2004 02:10 am (UTC)
on the topic of inheritances
errr haha i've been giving it quite some thought, and after much consideration, i'm glad to announce to you all that, first of all, weixiang will inherit my old dusty cracked up tins of kiwi black boot polish, so that he can keep up in his good hobby of boot polishing (or bootlicking?) :p

and jikok, i very nice to you one, you inherit... my old bak kias since your hokkien so power... and also since you read so much in the dark, you will find them useful. haha!!!

as for the troublemaker, hmmm... i'll be very humane and let you inherit back the "birthright" you sold me not too long ago. hiak hiak. or maybe a bottle of clorox for teeth-bleaching purposes... wahahahahahaha. i have such a good memory! oh yah, you will also get to inherit my oxford pronunciation dictionary, where it teaches you the accurate pronunciations of english words like "er-poh-ke-lips" not "ah-poh-kah-lup-seh".

as for luo er, she'll definitely inherit my alarm clock, since i did not see you at service today! hahaha...

see, i have put so much thought into my will!
(Anonymous) on November 21st, 2004 03:36 am (UTC)
Re: on the topic of inheritances
hey!! i didnt sell u that 'birthright' ok? it has always been MINE and will always be MINE (?). Am not inheriting it back from you leh...hehehe...
trying to get over the 'ownership' of this birthright. am so envious of you tat u've gotten over urs.

*sulk*

but hey, i appreciate ur efforts, cos it made me laugh like crazy and made studying less daunting. slacked my time away again. think i will pay back with my grades....it's going to plummet i think...sigh....
(Anonymous) on November 21st, 2004 08:06 am (UTC)
Re: on the topic of inheritances
haha guess i should say thx for the bak kias! haha..
i got tons at home too though =P maybe i'll be nice and donate the inheritance.. =P

Jicong
a little less than the girl next doorin_transit on November 23rd, 2004 06:32 am (UTC)
Re: on the topic of inheritances
wah lau. this type of people also got... donate away my heartfelt inheritances to you...
joannejoooanne on November 21st, 2004 10:04 am (UTC)
Re: on the topic of inheritances
it's ok i dont really need an alarm clock i have one. you can think of sthg else to give me, how about your bank account?

i accept cash or cheques. thanks :)

anyway i hope ur studyg is going a-ok cos MINE IS NOT!
a little less than the girl next doorin_transit on November 23rd, 2004 06:33 am (UTC)
Re: on the topic of inheritances
cash or cheques reserved for my spouse. hiak hiak.
(Anonymous) on November 21st, 2004 08:51 pm (UTC)
Re: on the topic of inheritances
can gimme white shoe polish instead...
a little less than the girl next doorin_transit on November 23rd, 2004 06:34 am (UTC)
Re: on the topic of inheritances
oh yah hor haha totally forgot. i think i can let you have the leftover white shoe stuff that we used to paint our white school shoes with in primary school... still got a few bottles in my toilet. haha!