?

Log in

No account? Create an account
 
 
06 September 2003 @ 02:23 am
 
 
 
Mood: touched
Music: ye hai zi -- miriam yeung
 
 
 
(Anonymous) on September 6th, 2003 06:35 am (UTC)

heyhey!!! we must watch this show next wk!!! on on?????? been waiting for it to screen since may!!!

anyway since u wanna take snapshots of BTG, pls bring ur digital cam every fri so tt i can take mine too!!! hahaha.
a little less than the girl next doorin_transit on September 7th, 2003 01:11 am (UTC)
click on the link!!! it'll take you to a really really nice site... heehee~

but hard to catch shots of BTG leh... you must help me come up with a plan leh! then we can shun bian take ILA into the pic too! ;p

and can you please reply my sms? been waiting all day! ;>
the doobfemdog on September 7th, 2003 01:17 am (UTC)
ok i feel like a suaku idiot. when did you change your journal layout? anyway i love it! but it also sort of gives an impression that you are either in love or smitten with someone. well i'm sure the latter is true lah, so congrats. haha. :P

oh, or is it to like commemorate turn left turn right? hee.
(Anonymous) on September 8th, 2003 04:38 am (UTC)
Hello!
ain't the both of them gorgeous?
hahhaa, anyway, i've used your nick(soliloquy in reverie) in a poem of mine, would you mind?

or would you want to read the piece before allowing me to submit it?
hee

::alexan::
a little less than the girl next doorin_transit on September 9th, 2003 07:16 am (UTC)
haha... only one of them is gorgeous to me... ;p

nah feel free to use it. *flattered* afterall i don't have the copyrights to those three words do i? ;> but i wanna see when you're done with it!

good luck!